OPIS SZKOLENIA

Lean to nie tylko filozofia stosowana na produkcji, lean dzięki swoim założeniom możemy stosować usługach, biurach i życiu codziennym.

Procesy administracyjne to kolejne miejsce gdzie lean management pokazuje swoją mądrość i pozwala ograniczać czas i koszty. W myśl zasady, że każde działanie możemy uprościć i standaryzować – chcemy pokazać, że obszary administracyjne to takie same procesy jak w dziale produkcji.

CEL SZKOLENIA

  • Zrozumienie zastosowania filozofii Lean w procesach biurowych
  • Zdobycie umiejętności identyfikowania marnotrawstw w procesach administracyjnych
  • Poznanie szeregu narzędzi poprawiających efektywność pracy w biurze

ADRESACI SZKOLENIA

 Pracownicy i kierownicy z obszarów administracji i usług, chcący poznać zasady szczupłego zarządzania i zacząć wdrażać filozofię Lean w swoim przedsiębiorstwie

KORZYŚCI

  • Zdobycie praktycznej wiedzy nt lean dla obszarów biurowych

  • Umiejętność identyfikowania strat w procesach biurowych

  • Umiejętność usprawniania procesów administracyjnych

  • Umiejętność wdrożenia i praktycznego stosowania narzędzi Lean Office

HARMONOGRAM

Program szkolenia: 2 dni.

  • – Omówienie podejścia Lean Office
  • – Główne korzyści Lean
  • – Marnotrawstwa i efektywność w procesach administracyjnych
  • – Narzędzia Lean w biurze
  • – 5S – efektywne zarządzanie biurkiem  (i nie tylko)
  • – Standaryzacja pracy
  • – Visual Management w biurze
  • – Przywództwo w kulturze Lean
  • – KPI w biurze
  • – Kaizen – metody ciągłego doskonalenia procesów
  • – Narzędzia do rozwiązywania problemów
  • – Narzędzia do zarządzania czasem.

Szkolenie odbywa się w formie warsztatowej, które przekazują wiedzę w praktyczny sposób.

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  • – Materiały szkoleniowe dla uczestników,

  • – certyfikat ukończenia szkolenia.

  • – wsparcie merytoryczne konsultanta do 60 dni po zakończeniu szkolenia (mail, telefon)

  • – dostęp do zamkniętej grupy zwolenników Lean Management

  • Zajmujemy się także wdrożeniami metodologii Lean Manufacturing u Państwa w zakładzie 

Formularz kontaktowy


    To cię może zaciekawić

    Zobacz inne szkolenia

    SPC Statystyczna kontrola procesów
    Statystyczne Sterowanie Procesem (ang. Statistical Process Control, SPC, czasem określane w Polsce również jako Statystyczna Kontrola Procesu)
    Lean Healthcare – lean w służbie zdrowia
    Lean management to japońska filozofia zarządzania przedsiębiorstwem nastawiona na ograniczanie kosztów i zwiększenie zadowolenia klienta.
    TPM – zarządzanie parkiem maszynowym
    TPM – Total Productive Maintenance – to zbiór narzędzi i technik, które mają na celu zwiększenie efektywnego wykorzystania parku maszynowego.
    Zarządzanie zadaniami wg metody GTD
    GTD to skrót od Getting Things Done czyli metodyki poprawy produktywności opisanej przez Davida Allena w klasycznej już książce O tym samym tytule.