Pełnomocnik systemu ISO 9001:2015

ISO 9001 to międzynarodowy, powszechnie uznawany standard stosowany przez organizacje ze wszystkich branż. Początkowo wywodzący się z produkcji obecnie jest szeroko stosowany w również w firmach usługowych oraz służbie zdrowia.

Norma daje wskazówki i wymagania żeby zbudować skuteczny i efektywny system zarządzania jakością, wspierający działalność operacyjną przedsiębiorstwa.

Pełnomocnik, to funkcja w organizacji, która nie jest wprost wymagana w normie ISO 9001:2015 natomiast w dalszym ciągu potrzebna w firmach w celu skutecznego utrzymywania systemu zarządzania jakością i wspierania zarówno najwyższego kierownictwa jak wszystkich pracowników w systemowym i procesowym podejściu.

CEL SZKOLENIA

  • Celami szkolenia są: Nabycie wiedzy z zakresu normy ISO 9001:2015 Nabycie umiejętności interpretowanie wymagań normy ISO 9001:2016 Nabycie umiejętności mapowania procesów i tworzenia map procesu oraz procedur Nabycie umiejętności tworzenia wskaźników procesu Nabycie umiejętności zarządzania audytami wewnętrznymi w firmie Nabycie Zarządzanie działaniami korygującymi

ADRESACI SZKOLENIA

Adresatami szkolenia są pełnomocnicy systemu zarządzania jakością oraz kandydaci na takie stanowisko

KORZYŚCI

  • Uczestnicy szkolenia nabywają konkretne umiejętności z zakresu mapowania i optymalizowania procesów które mogą być wykorzystane zarówno w kontekście systemu zarządzania jakością jak również działalności operacyjnej organizacji stając się cennym wsparciem dla pozostałych współpracowników

HARMONOGRAM

Dzień 1

  1. Rozpoczęcie szkolenia:
    • przedstawienie prowadzącego i uczestników,
    • zebranie oczekiwań uczestników,
    • prezentacja celów i programu
  2. Wprowadzenie do systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2015
  3. Interpretacja wymagań normy ISO 9001:2015

 

Dzień 2

  1. Wprowadzenie do narzędzi mapowania procesów:
    • SIPOC
    • Diagram żółwia
    • Flowchart
    • Swimlane
  2. Cele i wskaźniki procesów
  3. Pisanie procedur

 

Dzień 3

  1. Zarządzanie programem auditów
  2. Zarządzanie działaniami korygującymi i korekcyjnymi
  3. Egzamin
  4. Podsumowanie szkolenia

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  • Materiały szkoleniowe dla uczestników:
    certyfikat ukończenia szkolenia.
    wsparcie merytoryczne konsultanta do 60 dni po zakończeniu szkolenia (mail, telefon)
    dostęp do zamkniętej grupy zwolenników Lean Management

    Zajmujemy się także wdrożeniami metodologii Lean Manufacturing u Państwa w zakładzie

Formularz kontaktowy


    To cię może zaciekawić

    Zobacz inne szkolenia

    SPC Statystyczna kontrola procesów
    Statystyczne Sterowanie Procesem (ang. Statistical Process Control, SPC, czasem określane w Polsce również jako Statystyczna Kontrola Procesu)
    Lean Healthcare – lean w służbie zdrowia
    Lean management to japońska filozofia zarządzania przedsiębiorstwem nastawiona na ograniczanie kosztów i zwiększenie zadowolenia klienta.
    TPM – zarządzanie parkiem maszynowym
    TPM – Total Productive Maintenance – to zbiór narzędzi i technik, które mają na celu zwiększenie efektywnego wykorzystania parku maszynowego.
    Zarządzanie zadaniami wg metody GTD
    GTD to skrót od Getting Things Done czyli metodyki poprawy produktywności opisanej przez Davida Allena w klasycznej już książce O tym samym tytule.