Zarządzanie zadaniami wg metody GTD

GTD to skrót od Getting Things Done czyli metodyki poprawy produktywności opisanej przez Davida Allena w klasycznej już książce O tym samym tytule. Metoda oparta jest na zdrowym rozsądku i doświadczeniach wielu lat pracy z kierownikami najwyższego szczebla w największych amerykańskich organizacjach.

 

Narzędzia w nie opisane pozwalają każdemu zbudować swój system “bezstresowej produktywności” i osiągnąć równowagę między życiem prywatnym i zawodowy oraz między pracą a czasem wolnym.

 

Szkole przedstawia system opisany w książce wraz z praktycznym komentarzem, prezentacją nowoczesnych narzędzi wspomagających oraz najlepszych praktyk wypracowanych przez osoby z organizowane według zasad GTD na całym świecie.

CEL SZKOLENIA

  • Podstawowym celem szkolenia jest opanowanie przez uczestników 5 krokowego modelu przepływu pracy i na jego podstawie uzyskania umiejętności planowania i zarządzania zadaniami do wykonania.
  • Poznanie systematyczne sposobu przeglądania swoich zadań, celów projektów i jasnego określania następnego działania

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie jest skierowane do wszystkich osób które uważają, że mają za dużo na głowie i żyją w poczuciu, że nie wykonują wszystkich swoich zadań i zobowiązań zawodowych i prywatnych ma czas. Oraz czują się przytłoczeni zadaniami których nie realizują bo zapomnieli o nich lub nie mieli systemu żeby sprawdzić i upewnić się, że wszystko wykonali

KORZYŚCI

  • Korzyścią dla organizacji jest pracownik posiadający umiejętności potrafiący sprawnie zarządzać zadaniami, układający jest w projekty oraz myślący kategoriami pożądanych rezultatów.

  • Korzyści dla uczestnika to umiejętność stworzenia i zarządzania systemu efektywnego zarządzania zadaniami o różnym stopniu złożoności oraz ważności w zależności od celów zawodowych i prywatnych.

HARMONOGRAM

Dzień 1

  1. Wyzwania informacyjne współczesnego świata
  2. Pięcioetapowy proces zarządzania zadaniami
    • Gromadzenie
    • Analiza
    • Porządkowanie
    • Przegląd
    • Wykonanie
  1. Narzędzia wspomagające
    • Narzędzia fizyczne
    • Narzędzia informatyczne

 

Dzień 2

  1. Model planowania naturalnego
  2. 6 poziomowy model przeglądania własnej pracy
  3. Przegląd tygodnia
  4. Efekt ukierunkowany na rezultat
  5. Efekty przestrzegania zasad GTD
  6. Przykłady najlepszych praktyk

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  • Materiały szkoleniowe dla uczestników:

    • certyfikat ukończenia szkolenia.
    • wsparcie merytoryczne konsultanta do 60 dni po zakończeniu szkolenia (mail, telefon)
    • dostęp do zamkniętej grupy zwolenników Lean Management

     

    Zajmujemy się także wdrożeniami metodologii Lean Manufacturing u Państwa w zakładzie 

Formularz kontaktowy


    To cię może zaciekawić

    Zobacz inne szkolenia

    SPC Statystyczna kontrola procesów
    Statystyczne Sterowanie Procesem (ang. Statistical Process Control, SPC, czasem określane w Polsce również jako Statystyczna Kontrola Procesu)
    Lean Healthcare – lean w służbie zdrowia
    Lean management to japońska filozofia zarządzania przedsiębiorstwem nastawiona na ograniczanie kosztów i zwiększenie zadowolenia klienta.
    TPM – zarządzanie parkiem maszynowym
    TPM – Total Productive Maintenance – to zbiór narzędzi i technik, które mają na celu zwiększenie efektywnego wykorzystania parku maszynowego.
    Zarządzanie zadaniami wg metody GTD
    GTD to skrót od Getting Things Done czyli metodyki poprawy produktywności opisanej przez Davida Allena w klasycznej już książce O tym samym tytule.

    Cześć
    Zapisz się do newslettera by otrzymywać najnowsze informacje o naszej ofercie.
    Zapraszamy!