OPIS SZKOLENIA

ISO 9001 to międzynarodowy, powszechnie uznawany standard stosowany przez organizacje ze wszystkich branż. Początkowo wywodzący się z produkcji obecnie jest szeroko stosowany w również w firmach usługowych oraz służbie zdrowia.

Norma daje wskazówki i wymagania żeby zbudować skuteczny i efektywny system zarządzania jakością, wspierający działalność operacyjną przedsiębiorstwa.

Auditor wewnętrzny to funkcja która wspiera utrzymywanie systemu jakości z wykorzystaniem zasobów wewnętrznych organizacji jednocześnie pozwala ludziom lepiej zrozumieć procesy działające w ich organizacji i promuje kulturę jakości opartą za zarządzaniu ryzykiem oraz rozwiązywaniu problemów

CEL SZKOLENIA

  • Nabycie wiedzy z zakresu normy ISO 9001:2015
  • Nabycie umiejętności interpretowanie wymagań normy ISO 9001:2016, przeprowadzenia audytu wewnętrznego, oraz opracowanie raportu z audytu uwzględniającego odpowiednio sklasyfikowane spostrzeżenia.

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie skierowane jest do osób które chcą pełnić w firmie funkcję auditorów systemu zarządzania jakością opartego o normę ISO 9001:2015. Zarówno do osób będących na początku tej drogi i nie mających doświadczenia w pracy z system zbudowanym o wymagania ISO 9001 jak również audytorzy wewnętrzni innych systemów zarządzania, chcący poszerzyć swoje kompetencje audytorskie oraz odświeżyć narzędzia i techniki audytowe.

KORZYŚCI

  • Korzyści wynikające ze szkolenia na auditora wewnętrznego wynikające dla firmy to bezpośrednio możliwość przeprowadzania audytów wewnętrznych bieżącymi zasobami firmy.

  • Dodatkowo audytorzy wewnętrzni ze względu na swoje kompetencje mogą prowadzić audyty dostawców

  • Uczestnicy szkolenia realizując cele szkoleniowe nabywają wiedzy zakresu normy ISO 9001 oraz zasad zarządzania jakością oraz nowych kompetencji interpersonalnych potrzebnych do prowadzenia audytów

HARMONOGRAM

Dzień 1

  1. Rozpoczęcie szkolenia:
    – przedstawienie prowadzącego i uczestników,
    – zebranie oczekiwań uczestników,
    – prezentacja celów i programu
  2. Wprowadzenie do systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2015
  3. Przerwa
  4. Interpretacja wymagań normy ISO 9001:2015
  5. Przerwa
  6. Interpretacja wymagań normy ISO 9001:2015
  7. Przerwa
  8. Interpretacja wymagań normy ISO 9001:2015

Dzień 2

  1. Wprowadzenie do auditu wewnętrznego
  2. Przerwa
  3. Kompetencje auditora wg ISO 19011
  4. Przerwa
  5. Harmonogramowanie i planowanie auditów
    Ćwiczenie: opracowanie harmonogramu auditów
    Ćwiczenie: opracowanie planu auditu
  6.  Przerwa
  7. Opracowanie dokumentacji przed i po audytowej
    – lista kontrolna
    – karta niezgodności
    – raport z auditu

Dzień 3

  1. Analiza przypadków (analiza case study)
  2. Przerwa
  3. Ćwiczenie: Przeprowadzenie scenki auditowej
    Omówienie wyników auditu ze scenki auditowej
  4. Przerwa
  5. Działania poauditowe
  6. Przerwa
  7. Egzamin
    Podsumowanie szkolenia

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  • BRAK

Formularz kontaktowy


    To cię może zaciekawić

    Zobacz inne szkolenia

    SPC Statystyczna kontrola procesów
    Statystyczne Sterowanie Procesem (ang. Statistical Process Control, SPC, czasem określane w Polsce również jako Statystyczna Kontrola Procesu)
    Lean Healthcare – lean w służbie zdrowia
    Lean management to japońska filozofia zarządzania przedsiębiorstwem nastawiona na ograniczanie kosztów i zwiększenie zadowolenia klienta.
    TPM – zarządzanie parkiem maszynowym
    TPM – Total Productive Maintenance – to zbiór narzędzi i technik, które mają na celu zwiększenie efektywnego wykorzystania parku maszynowego.
    Zarządzanie zadaniami wg metody GTD
    GTD to skrót od Getting Things Done czyli metodyki poprawy produktywności opisanej przez Davida Allena w klasycznej już książce O tym samym tytule.

    Cześć
    Zapisz się do newslettera by otrzymywać najnowsze informacje o naszej ofercie.
    Zapraszamy!